בחירות היסטוריות: אחוזי ההצבעה עומדים על 47%

    איתי גדסי No Comments on בחירות היסטוריות: אחוזי ההצבעה עומדים על 47%

    הבחירות כבר מסתמנות כהיסטוריות מנתוני אחוזי ההצבעה הגבוהים בעשרות השנים האחרונות. ליצמן: "אני מודאג ביותר מאחוזי ההצבעה בשעה זו בציבור שלנו לעומת הבחירות הקודמות. לא עת לחשות אחים יקרים זו שעת הכרעה"

    מרתון נסיעות להמרצת מצביעים בכל הארץ. נתניהו ברגע הפוגה מתדלק
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחוז ההצבעה הכלל ארצי נכון לשעה 16:00 עומד על 47%, בהשוואה לבחירות לכנסת ה-22 שעמד על 44.3%. מדובר במגמת עלייה שתלך ותתחזק על פי הערכות בשעות הקרובות ויתכן ומדובר בבחירות עם אחוזי הצבעה שלא נראו כאן עשרות שנים. סיבת העלייה באחוז ההצבעה הוא במעוזי השמאל והערבים, על פי מספר דיווחים של מספר עיתונאים.

    לאור אחוזי ההצבעה הגבוהים במעוזי השמאל החילונים ובכפרים הערבים, במפלגות החרדיות ישנו חשש מירידה גדולה מכוחן של המפלגות החרדיות. בש"ס וביהדות התורה עובדים במתכונת חירום עם הפעילים בשטח לגייס ולהוציא כמה שיותר מצביעים מהבתים לקלפיות.

    יו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן סייר לפני זמן קצר במטה הבחירות ברכסים, ליצמן החמיא לעבודה של הפעילים: "אני מעודד משיתוף הפעולה ההדוק בשטח בין פעילי אגו"י ודגה"ת, האחדות היא מתכון לניצחון. אבל אני מודאג ביותר מאחוזי ההצבעה בשעה זו בציבור שלנו לעומת הבחירות הקודמות. לא עת לחשות אחים יקרים זו שעת הכרעה".

    הקרב בין הליכוד לכחול לבן: כחול לבן עתרה לפני זמן קצר לוועדת הבחירות המרכזית כנגד הפייק ניוז שמופץ בצורה אינטנסיבית מעמודי נתניהו, ובהם סרטון ערוך של גנץ. מכחול לבן נמסר: הגיע הזמן שנתניהו ישלם על השקרים והפצת הרעל. חייבים להתקדם.



    0 תגובות